söndag 29 november 2015

Äntligen!



Ja, då var vi här igen! Välkommen till min Julblogg! 

Det blir ingen Adventkalenderblogg i år heller men väl en Julblogg där jag kommer att göra inlägg så ofta jag kan!

Jag hoppas ni ska finna lite julmys och inspiration. Jag tycker tiden innan julafton är den bästa tiden och kommer här att dela med mig av det jag "pysslar" med under december! Kan ni inte få nog hittar ni mig även på Instagram under franmittkok, där är jag nog lite flitigare med inlägg än på bloggen!

Fortsätter ni och bläddrar ner så hittar ni tidigare års julinlägg om ni är nyfikna!

Jul är lika med traditioner och ofta gör man som man alltid har gjort men jag tycker det är roligt med lite nytt också. Jag gillade mina flaskljusstakar för mycket för att sätta undan dem, så julpiffade dem istället. Jag är väldigt nöjd med resultatet och nu pryder de mitt lilla halvmånebord i köket tillsammans med en liten granplanta i en glasburk!



Och givetvis en hyacint, jag har dem överallt i huset. De är ju så billiga så man kan ju ha många. Jag tycker faktiskt de är finast när de är i knopp! Jag använder ofta mina loppisfynd att plantera dem i, denna i en liten skål för en femma!

Ha det gott!

Susanne
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar