torsdag 24 december 2015



God Jul - Merry Christmas - 

Joyeux Noël - Nadolig Llawen


Jag önskar er alla en riktig, riktigt GOD JUL och hoppas ni har hittat er julefrid och får fira den som ni vill!


Själv firar jag med en del av min underbara familj och släkt, men utan min älskade dotter (första julen på 26 år)! Även i år har jag tänkt på dem som inte har samma förmån som jag och har därför skänkt mina julkortspengar till välgörande ändamål!


Ett varmt tack till alla er som tittat in på min julblogg och för alla fina kommentarer jag fått. Nu tar jag lite julledigt från bloggandet, så ses vi i januari på min vanliga blogg!


En stor JULKRAM till er alla!

Susanne

2 kommentarer:

  1. God Jul Gott Nytt År. Ha det riktigt härligt med släkt o vänner.����

    SvaraRadera
  2. God Jul Gott Nytt År. Ha det riktigt härligt med släkt o vänner.����

    SvaraRadera