onsdag 16 december 2015

Klappat och ...

 ... klart!

Nu är jag inne i vardagen igen efter min sjukskrivning, men huvudet är inte alls med. Jag vet inte ens vilken dag det är när jag vaknar...

I helgen började jag slå in mina julklappar.  Jag älskar att slå in paket och göra dem personliga! En del tycker kanske det är slöseri med tid, de ska ju bara öppnas. Men jag håller inte med! Nu ligger de under granen och jag njuter av dem!

I år har jag beställt de flesta av julklapparna på nätet, så praktiskt! Sen tycker jag om att gynna de små butikerna i vår lilla stad så det blir något inköp där också!


Mina paket i år går i naturens tecken, med enkla papper såsom brunt och vitt kraftpapper, tapet, lite bilder från nätet, natursnöre, kottar och kvistar. Inget färgglatt här inte....

För att piffa upp dem lite extra kan man leta upp fina bilder som passar mottagaren av paketet. Ett tips är kolla runt lite på nätet, där kan man hitta mycket fint! Sedan är det bara att skriva ut bilden och klistra den på paketet, och vips har man både en fin och personlig julklappsinslagning!

Bjuder här på en favorit i repris; mina brända mandlar!

Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar