söndag 13 december 2015

Vitt och...


... Vackert!

Fortfarande ingen snö i sikte.... Nu ska jag avslöja något, jag har varit hemma och sjukskriven denna vecka, jag har inte kunnat göra så mycket men ni ska veta att tiden går precis lika fort ändå. Dagarna bara försvann! Därför har det också varit lite frånvaro på bloggen eftersom det inte har hänt så mycket men nu är jag på benen igen så förhoppningsvis ska det bli lite mer julmys.....


Min snälla faster kom med en blomma till mig i veckan och hon vet verkligen vad jag gillar; vita blommor och favoriten Amaryllis! Jag hade ingen bra vas men  hittade en mjölkflaska som jag satte lite fint papper runt istället! Jag är en riktigt "mantagervadmanhaver" person. Finns lösningar på allt....

Idag är det tredje advent och vi firar Lucia! Kanske ni vill byta ut glöggen till Lussekatterna med lite annat gott så som Varm vit choklad, med julsmak så hittar ni ett jättegott recept HÄR!

Imorgon är det Mysiga måndag och jag ska tillbaka till jobbet igen. Men nu går vi in på upploppet innan det är dags för lite jullov!

Ha en fin söndag!
Kram
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar