måndag 16 december 2013

Pappers...

... korg!

Då var det mysiga måndag och sista arbetsveckan innan lite välbehövlig ledighet! I helgen har jag faktiskt haft både ork och inspiration så jag har hunnit med en hel del. Det har blivit både godisbak, lite pyntning både ute och inne och julklappsinköp. Fast de flesta klapparna hämtar jag faktiskt på posten, tycker det är ett ganska bekvämt att beställa på nätet när tiden inte räcker till. Och sen hittar man det man vill ha utan att fara land och rike runt!


Jag hann även med att fixa min ”Papperskorg”, det är min stora Julkorg med allt som behövs för att göra trevliga paket. Den innehåller både gamla och nya papper, snören i alla dess former, fina pennor och hemgjorda etiketter. Lite fina bilder och en gammal bok är också bra att ha! I år blir det nog en hel del rustika paket. Jag gillar de lite ruffa papprena och jutesnören i rött, svart och natur. Men även det lite finare gråa pappret med text och mörkgrått spetsband till blir nog också fint!  

Ha en bra början på veckan, vi ses snart för nu kommer det att bli inlägg lite oftare!
Kram
Susanne


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar