torsdag 18 december 2014

Liten Tomte...


... tittar ut!

Ni som har följt min blogg vet att jag har en stor passion för Glasklockor och en mindre passion för tomtar av det vanliga slaget.

Grejen med glasklockor är att de kan förändras i det oändliga. Denna står på min sekretär i hallen och innehållet ändras efter säsong och humör! Nu till jul har jag faktiskt köpt lite nytt  (inget hemgjort) som placerats under den!


Det blev en liten gran, ett litet hus och så fick det bli en liten liten tomte som tittar ut! Allt är inköpt hos den fina butiken 24 Kvadrat som finns i min lilla stad!

Jag hade ingen bra botten till glasklockan men efter mycket funderande hittade jag en perfekt lösning; ett gammalt upp och nervänt loppisfat! Smart va......

Nu är det bara två intensiva dagar kvar sen är det dags för lite ledighet och vila, tyvärr har min ischias inte blivit mycket bättre men jag kämpar på!

Ha en fortsatt härlig vecka!
Kram
Susanne 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar