tisdag 20 december 2011

Lucka Nr. 20!

Nya skridskor!

Idag blir det inget långt inlägg, jag är lite trött! Jag hade ett gäng ”tanter” från ena jobbet hos mig  igår kväll! Vi  åt en jättegod thaibuffé  som en av kollegorna beställt (jag bidrog bara med sittplatser, tak över huvudet och lite tallrikar, bestick och glas). Det var mumsigt värre!  Vi lekte lekar och spelade julklappsspelet, jag vann två fina paket, jag som aldrig brukar vinna annars! Det blev många goa skratt och lite allvar!

Har ni sett mina nya skridskor?  Jag har fått dille på skridskor, dessa i filt och av mormorsmodell  är ”himmagjorda” av mig och mamsen. De hänger i min hall och välkomnar mina gäster och framförallt mig själv! Jag tycker de är rätt charmiga, det är så bra med julpynt som inte är bara jul utan man kan ha dem efter också!

Nu är det vara två arbetsdagar kvar, sedan väntar en välbehövlig ledighet för min del!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar