torsdag 8 december 2011

Lucka Nr. 8!


Ett litet tabberas!

Idag är jag lite trött, så det blir inget långt inlägg! Jag hade några goa ”tanter” (förlåt flickor) på middag igår kväll! Det blev många skratt, lite allvar och rysningar!

Jag bjöd på glögg med tilltugg, het soppa med nybakade bullar och smaksatt smör och lite salsa! Till kaffet blev det en vit chokladcheesecake med pepparkaksbotten! Det togs tabberas på nästan allting *fniss*. Det är väl ett gott betyg!


Jag tycker det är kul att ordna lite trevligheter och ett av nöjet med att ha gäster är att få göra lite fin dukning! Denna gången blev det en liten enklare dukning med granris, ljusstakar och små kottar i fattigmanssilver på mitt stora fat. Runt servetterna en servettring med en granriskvist!  
Enkelt men vackert!

Ha en trivsam torsdag!
Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar