fredag 9 december 2011

Lucka Nr. 9!

Julmys och kransar!
Härliga fredag är här igen! Det har varit en ganska intensiv vecka både på jobbet och hemma. I tisdags hade vi  jultemadag med eleverna på mitt ena jobb, det är mysig traditon tycker jag. I onsdags var det avtackning av personal på mitt andra jobb (jag hade bakat kaka) och sen allt annat däremellan.

Men nu är det en härlig helg som väntar! Till min stora glädje är dottern hemma denna helg och vi ska julmysa med pepparkaksbak, julgodistillverkning, granköp och lite julshopping i den lilla staden. Kanske vi klämmer in ett loppisbesök också!

Jag tycker det är jättefint med kransar av olika slag! Dessa kransar är gjorda av fusklummer (eftersom den är fridlyst) och pryder mitt skåp i vardagsrummet. Jag gjorde en stomme av guldfärgad ståltråd, virade lummer runt, hängde ett porslinshjärta i mitten och dekorerade med ett fint band! 

Ha en mysig fredag!
Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar