lördag 3 december 2011

Lucka Nr.3 !

För att inte glömma!
Äntligen helg! Jag har mycket som står på programmet denna helg och det mesta är jätteroligt. En av sakerna som står på listan är att putsa om alla fönstren, fast bara utsidan! De var så fina till första advent men så kom elaka Berit och gjorde dem alldeles vitprickiga, det var inte snällt! Men den planen får jag nog lägga på is eftersom det blåser rätt bra idag igen!
Nästa punkt på listan är att fixa till framsidan, med lite tallris med lampor och kransen på dörren (om det nu går när det blåser och regnar)! Sen ska det bli det lite julklappstillverkning och bakning! Men som vanligt när söndagskvällen kommer är det mycket som inte blev som man tänkt *fniss*!


Det fina ”komihåg/kort-hjärtat” på bilden köpte jag för ett tag sedan. Tänkte att det skulle vara fint att sätta upp julkorten på  (om man nu får några) och till alla mina komihåglappar!  Minnet är inte vad det borde vara, kan det vara åldern? Jag piffade upp den lite med ett fint band och gjorde en liten tofs´av blandade band och snören nertill! I väntan på julkorten får andra kort och lappar pryda den, som denna snygga man från förr i tiden (förmodligen en släkting)!

Ha en go helg!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar