lördag 1 december 2012

Lucka Nr. 1!



Välkomna till min adventkalenderblogg!

Jag hoppas ni vill "öppna" en lucka varje dag och förhoppningvis finna lite julmys. Jag tycker tiden innan julafton är den bästa tiden och kommer här att dela med mig av det jag "pysslar" med under december!


Så här ser mitt julekök ut för tillfället, lite annorlunda än förra julen! Det fick bli nya gardiner nu när köket är omgjort, jag tycker de blev jättefina till pärlspontväggarna! Jag är inte så mycket för rött även om det är julens färg, men i mitt kök får det gärna smyga sin in lite rött! Visar både dag- och kvällsbild, det är en viss skillnad när mörkret faller....



Mina murgrönebågar som jag har i köksfönstret är enkla att förändra efter säsong. Jag blev jätteglad när jag hittade de här fina plåthjärtan i en lokal butik igår. De fick pryda bågarna i år, jag gillar den fina mörkröda färgen!

Idag blir det pyssel och mys för hela slanten, både till mig själv och inför nästa helgs julmarknad!

Ha en skön lördag, vi ses imorgon!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar