lördag 8 december 2012

Lucka Nr. 8!


Nu blir det lite reklam...

Idag var det som att vakna upp i ett sagolandskap. Jag tittar ut i min trädgård och allt är täckt med ett täcke av snö och himlen är isblå med ett svagt rosa skimmer i kanten, det är magiskt!

Imorgon är det dags; då ska jag för första gången sälja mitt "pryttel" på en julmarknad! Jag ser fram emot det med lite skräckblandad förtjusning *fniss*! Jag var med på en liten marknad i somras men då var det tillsammans med mina "bodenkollegor", nu är jag helt själv! Bland annat kommer jag att sälja Ljuspåsar med julmotiv, Marmelader, mitt hemgjorda Örtsalt, smycken och lite annat vintagepryttel!


Så har ni vägarna förbi imorgon och vill uppleva julmys i genuin och lantlig miljö så kan jag varmt rekommendera ett besök i Julstugan på Gamlegården! Det är inte bara försäljning av hantverk, korv och blommor utan man kan fika, äta korv, rida häst, göra sin egen krans, träffa tomten eller bara mysa och njuta av den fantastiska miljön!

Så vad jag ska göra idag, förutom att baka pepparkakor, förstår ni säkert!

Ha en helt underbar lördag!
Kram
Susanne



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar