fredag 21 december 2012

Lucka Nr. 21!


Den som väntar på något gott...

Förlåt mina vänner! Idag blev det en väldigt sen lucköppning, men det har varit annat på agendan idag. Bland annat två julavslutningar! 

Igår hade vi en liten enkel middag hemma hos oss för att "fira" att vi alla var samlade igen (se gårdagens lucka). Även om middagen var enkel tycker jag det är så roligt att duka lite fint! Lite ljus och servetter förhöjer den enklaste måltid!


Jag dukar nästan alltid med vit linneduk, tallrikarna och besticken är de jag har till vardags medan glasen tillhör "finservisen"! Ljusbrickan som står på bordet under hela julen är juldekorerad med lite granris och kulor. På servetterna satte jag en liten grön kvist med en kotte. Mer behövs inte!

Ha en skön fredag och ta det lugnt! 
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar