söndag 9 december 2012

Lucka Nr. 9!


Vi tänder andra ljuset...

Idag blir det inget långt inlägg som ni säkert förstår! Jag har ju lite att pyssla med nu på morgonen (se gårdagens inlägg)! Jag tror att jag har läget under kontroll, nu ska det bara bäras ut i bilen (hoppas jag får upp bakluckan, annars blir det problem) och hålla tummarna att jag inte glömmer något viktigt! Som tur är ska jag har dottern med mig som hjälpreda idag. Så då får jag både umgås med henne idag och få hjälp med försäljningen!

Idag är det redan andra advent, det är vid denna tiden man önskar man kunde stanna upp lite mer och bara njuta! Ska göra ett försök nästa vecka...


Mitt ljusfat på soffbordet har också fått lite ny kostym, även det från naturen. Lite kuddmossa, vitmossa och grangrenar, små kulor och ljus förstås. De små fina julkulorna i vintagestil i vitt, silver och min favoritfärg gråblått, både matta och blanka, är inköpta i en liten lokal butik!

Nu ska jag börja packa bilen, vi kanske ses...

Ha en fin andra advent!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar