tisdag 18 december 2012

Lucka Nr. 18!


Det blir en sen lucka idag! Men bättre sent än aldrig...

Idag är jag faktiskt hemma från jobbet på grund av sjukdom och det tillhör verkligen inte vanligheten. Så mycket av min tid de sista dagarna har tillbringats i den här hörnan! För att få lite variation så ligger jag ibland på soffan och ibland halvsitter i fåtöljen! *fniss*

Jag och dottern har som tradition att varje jul titta på filmen "Love Actually". Och traditioner ska man hålla på, så det gjorde vi igår. Det är en film om vad julne egentligen står för, tycker jag! Kärlek, värme, glädje, hopp, sorg ibland men framför allt mycket skratt! Igår invigdes även dotterns pojkvän i traditionen! *fniss*

En annan måstefilm när det är jul är "The Holiday" , en helt underbar film som lockar både till skratt och gråt!

Nu ska jag förflytta mig från sängen till soffan, ha ha! Fast helst hade jag velat sitta i min stol på jobbet!

Ha en mysig tisdag!
Kram
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar