söndag 23 december 2012

Lucka Nr. 23!


Klappat och klart...

Jaha, då är vi nästan i mål...

Nu har jag slagit in alla mina julklappar, det är inte så många men väldigt väl utvalda! Jag älskar att ge bort julklappar, särskilt när man har hittat den där perfekta presenten, och i år har jag ett par riktiga guldkorn! *fniss*


Jag brukar lägga ner rätt mycket tid på att slå in mina julklappar, men i år blev det inte så! Men med fina papper, blandade snören och lite egentillverkade etiketter kommer man ändå ganska långt! *fniss*

Idag ska jag ta det väldigt lugnt ,jag kämpar fortfarande med min förkylning; en täppt näsa, en röst som hade passat jultomten och ett flås som en flodhäst. Men annars är det bra...

Fast jag måste bara göra min julsenap, för den kan jag inte vara utan! Är ni sugna på att också testa den hittar ni receptet här! Det är även en perfekt "iställetförenblomma" att ta med på julfesten!


Tydligen har vi ett litet oväder att vänta idag, så ni som ska ut på vägarna, snälla ta det lugnt - ni kommer fram!

Ha en fin dan före dan!
Kramar
Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar