måndag 17 december 2012

Lucka Nr. 17!


Det vackra i det enkla...

Idag blir det inget långt inlägg på grund av sjukdom. Huvudet fungerar inte riktigt som det ska! Jag har legat hela helgen och därför har det inte hänt så mycket här hemma!


Jag har inte så många tomtar eller annat tradionellt julpryttel hemma hos mig! Det är inte jag helt enkelt... Men däremot gillar jag att pynta det jag har lite extra, som de här gamla böckerna som jag har liggande på ett bord.  På dem lade jag en grangren med en gammaldags ljushållare för julgransljus och en dekorerad tändsticksask samt en liten kotte i fattigmanssilver. Mer behövs inte! Bredvid ställde jag en liten kupa fylld med vackra julgranskulor. Det är allt och ändå fick jag en härlig julkänsla!

Ha en mysig måndag!
Kram

Susanne





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar