onsdag 5 december 2012

Lucka Nr. 5!



Min Söta Lilla Gran…

Det var väldigt vad vädret är stundomsinnat här nere i söder. Ena dagen är det tio minusgrader och klar härlig luft, nästa dag är det snöblask och plusgrader. Nu får det bestämma sig, och jag hoppas det blir lite kallt med sol, blå himmel och lagom med snö!

En trevlig tradition (det kan man väl kalla det när det är tredje året i följd) hos oss är att till första advent köper vi en liten minigran som får stå i köket och sprida julstämning. Jag sätter den i en plåthink och har endast belysning i den. Men i år kanske jag hänger upp några ”hängen” som jag tillverkat, om det blir några över efter helgens försäljning förstås *fniss! I år tyckte jag det blev extra fint när jag nu har pärlsponten på väggen.



Och min lilla vaktgris är förstås på plats bredvid granen!

Idag ska jag vara lite ledig i eftermiddag, jag och dottern ska åka på en liten utflykt och sen är det lite annat som också står på schemat…

Ha en go onsdag!
Kram

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar