onsdag 12 december 2012

Lucka Nr. 12!


Antika julgranskulor...


Idag är det ett magiskt datum 121212! Undrar om det händer något roligt idag...

Ni förstår vad glad jag blev när jag hittade dessa fina gamla franska julgranskulorna. De är av glas (ganska tunga)och har fina bilder av söta julflickor, baksidan är pläterad så det ser ut som fattigmansilver. De kommer att se fantastiska ut i min gran!




Nä, nu skojar jag med er! Jag har gjort dem själv, men visst ser de lite gamla ut. Jag är i alla fall supernöjd med dem!

Förresten är det ingen som har magiska krafter och kan stoppa tiden lite nu, jag fattar inte att det är redan Lucia imorgon! Jag hinner inte njuta av december som jag vill. Visst längtar jag efter lite välbehövlig julledighet, men ändå…

 Fast i eftermiddag har jag tagit lite ledigt, och ska bara njuuuta!


Ha en härlig onsdag!
Kram

Susanne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar